Norskipper Startet 19.September.2017 Del på Facebook Startet 19.September.2017 Har en Lewmar Integra AP som er koblet til en Garmin GHP 12 drivenhet som gir feilmelding "Feil på kløtsj drivenhet, slår av om 60 sekunder" (sånn omtrent). Når jeg ohm'er inn i kløtsj kablene på drivenhet, måler jeg bare ca 4 ohm. Ellers ser alt helt og fint ut. Har lest at kløtsjen sjelden går i filler, men at den i noen tilfelle trenger et rele fordi kontrollboksen ikke gir nok strøm. Noen som har vært ute for noe tilsvarende? Systemet er fra 2012. Sitér dette innlegget Sailing - the most expensive way to travel in discomfort.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Lazyjack Svart 20.September.2017 Del på Facebook Svart 20.September.2017 Hei Norskipper Jeg antar at kløtsjen skal ha 12V når den er aktivert så om du måler rundt 12V ut fra boksen når piloten er aktivert så er vel spenningen OK. Jeg antar at spenningsfallet i kablene mellom boks og kløtsj er lite om det ikke ligger flere meter kabel kveilet opp et sted. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.