goggen000 Startet 26.September.2017 Del på Facebook Startet 26.September.2017 Min Mikuni dieselvarmer streiker, tenner ikke, bare blåser kald luft. Hvor får jeg service på denne i Østfold. På forhånd takker jeg for alle tips. Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 26.September.2017 Del på Facebook Svart 26.September.2017 Hør med Autoelektro-Sarpsborg Mobiltelefon 90 16 32 75 Hjemmeside: Ukjent Besøksadresse: Sandtangen 348 1712, Grålum Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 29.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2017 Takk for det Tomfro. De tar service, men jeg fikk oppgitt at produksjonen av Mikuni var opphørt, og reservedeler vanskelig å oppdrive.? Det var et minus for alle med denne varmeren om bord?? Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Skal ikke male fanden på veggen. Men jeg byttet båt for et par år siden som det satt en Mikuni i. Fikk ikke noe greie på den så jeg byttet den ut med en ny Eber. Tenkte også på at om jeg skulle brenne av noen kroner på den så var jeg et stykke på vei til en ny varmer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.