navid Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Vil også takke for interessant reiseskildring med flotte bilder. Virkelig noe å strekke seg etter. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Flotte reisebrev fra spennende steder. Veldig gøy å følge dere på denne turen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Takk for flott beskrivelse jeg lengter tilbake, blir sikkert noen ny seiling til Gdansk ......god mat o øl.....å ikke så mye båt enn ! sp hur lenge det varer ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom Rør Svart 17.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 Det at det var lite båter, var utrolig deilig. Vi følte det ikke som trangt i noen havner. Vi fikk plass med en gang overalt, og det er ikke gitt her hjemme i sommerferien.? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 17.August.2018 Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 (redigert) det er enn av fordelene med å seile på Tyskland o Polen........ tysker, dansker, nordmen og svensker trengs i Bohuslän Redigert 17.August.2018 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
MajorAndy Svart 17.August.2018 Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 Mange tak for utrolig fine rejsebreve. Når du engang har sunket og fordøjet hele turen så vil det være fantastisk for os andre - i hvert fald mig - at høre om de tre, måske fire største oplevelser du havde du har haft på turen. Og måske også turen så lavpunkter så vi andre kan undgå at falde i samme fælder. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 17.August.2018 Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 Tom Rør skrev On 16.8.2018 at 16.11: Aldri trangt i havnene, sa du? ? Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 17.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 Key Freak skrev for 5 timer siden: Aldri trangt i havnene, sa du? ? ??? Nesten aldri trangt mente jeg? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.August.2018 Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 Men det var Bornholm ? Ikke Polen ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 (redigert) Gunga Din skrev 5 minutter siden: Men det var Bornholm ? Ikke Polen ? Bildet er fra Snogebæk på Bornholm?? Redigert 18.August.2018 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 MajorAndy skrev On 17.8.2018 at 13.56: Mange tak for utrolig fine rejsebreve. Når du engang har sunket og fordøjet hele turen så vil det være fantastisk for os andre - i hvert fald mig - at høre om de tre, måske fire største oplevelser du havde du har haft på turen. Og måske også turen så lavpunkter så vi andre kan undgå at falde i samme fælder. Jeg skal gå igjennom hele turen her inne, så skal jeg gjøre et forsøk på å vurdere høydepunkter evt. ikke så allrighte steder. Jeg tror det kan bli vanskelig, da jeg sitter igjen med en følelse av at alle stedene hadde sine kvaliteter. En ting som lett kan påvirke en opplevelse er jo været, så det kan være litt uretferdig for et sted å rangere det opp mot endre steder, hvis det var regnvær f.eks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.