Jump to content

Ny langtur med "Mon Bijou"


Tom Rør

Recommended Posts

Mange tak for utrolig fine rejsebreve. Når du engang har sunket og fordøjet hele turen så vil det være fantastisk for os andre - i hvert fald mig - at høre om de tre, måske fire største oplevelser du havde du har haft på turen.

 

Og måske også turen så lavpunkter så vi andre kan undgå at falde i samme fælder. 

 

 

Link to post
Share on other sites

MajorAndy skrev On 17.8.2018 at 13.56:

Mange tak for utrolig fine rejsebreve. Når du engang har sunket og fordøjet hele turen så vil det være fantastisk for os andre - i hvert fald mig - at høre om de tre, måske fire største oplevelser du havde du har haft på turen.

 

Og måske også turen så lavpunkter så vi andre kan undgå at falde i samme fælder. 

 

 

Jeg skal gå igjennom hele turen her inne, så skal jeg gjøre et forsøk på å vurdere høydepunkter evt. ikke så allrighte steder. 

Jeg tror det kan bli vanskelig, da jeg sitter igjen med en følelse av at alle stedene hadde sine kvaliteter. 

En ting som lett kan påvirke en opplevelse er jo været, så det kan være litt uretferdig for et sted å rangere det opp mot endre steder, hvis det var regnvær f.eks. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...