Dagfinnr Startet 8.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2017 (redigert) Har bestilt en ny Ibiza 770 Touring; som leveres våren 2018. Noen som har tips om et bra musikkanlegg med god lyd? Er det opplegg for høyralere i båten? Redigert 8.Oktober.2017 av Dagfinnr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 8.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Selv har jeg tenkt å gå for disse fra JL Audio. https://m.audiocom.no/marine/høyttalere/coaxial/6,5-/jl-audio-marine/jl-audio-mx650-ccx-cg-wh-høyttalere-marine-6-5-16-5cm-coaxial-2002222-p0000006669 Hvis du leser deg litt opp på disse høyttalerene, så har de fått meget gode anmeldelser fra tester og kjøpere. Og jeg skal sette inn en Pioneer spiller, mvh-x580dab. Forsterker har jeg ikke tenkt på enda. Sitér dette innlegget Link to post
Dagfinnr Svart 8.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Takk for svar. Hva tenker du om kun aktive bluetooth høytalere? Så slipper man forsterker/spiller Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 8.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Jo har vært innom tanken, men får sjeldent god lyd i slike har jeg erfart. Og så må du til med radio via mobilen og styr. Jeg har ikke tenkt å ha forsterker, da de høyttaleren jeg har valgt er lettdrevne og kan spille godt med bare spilleren. Men du har ikke hull i båten enda, så ville jo tatt meg god tid til å finne beste løsning. Forresten veldig fin båt du har valgt. En av mine drømmebåter. Sitér dette innlegget Link to post
Senor Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Hei jeg har en Ibiza760 2017 mod. Har et Fusion RA70 anlegg m 4 høyttalere i cocpit. Meget bra lyd for normal bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Dagfinnr Svart 9.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Hei Senor, Hvor i cocpiten har du høytalerne? Lagde du hull selv? Sitér dette innlegget Link to post
Senor Svart 13.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2017 Hei, høyttalerne ble installert av Ibiza.1stk ved førerstol, 1 stk i modulen bak førestol, 1 stk ved dørk under babord benk, 1 stk akter styrbord. Noenlunde fornuftig plassering. Min båt har pentry babord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.