Jump to content

Hvor kjøpe oljefylt pakkboks?

Pettern1972

Recommended Posts

Pettern1972 skrev 33 minutter siden:

Har planer om å ha båten på vannet neste vinter, og da vil jeg gjerne slippe dryppingen...,

Hvis du pakker riktig skal den være tett når båten ligger, og dryppe litt når du kjører. 

Hvis du vil ha det helt tørt tror jeg kanskje volvokondomen er det letteste å få helt tett.

Har du sjekket West Mekan? De har pakkbokser for 50mm, om det er slik type du ønsker, får du sjekke selv De er svært hyggelige å ha med å gjøre, både på mail og telefon. En link til deres pakkbokser med fett og simmerringer  her.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

vanlig pakkboks som er grease smurt og talgpakning er vel det beste, den skal dryppe 1-2 drypp i minuttet under gange og skal være helt tett når båten ikke er i bruk, dette vil tilsi at talgpakning er lagt inn i hylsa på rett måte, justeringsmutter på hylsa mot talgpakning er strammet til på rett måte, rett mengde med grease, derfor det drypper under gange er for og kjøle ned talgpakning

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...