Chrmeland Startet 19.November.2017 Link til dette innlegget Startet 19.November.2017 Hei Oppfølgingsspørsmål til gårdagens spørsmål om kabeltykkelse: jeg byttet støpsel på to halere (forskjellig størrelse) og kom litt for seint på at dette er likestrøm...pinlig. Hvordan finner jeg ut hvordan jeg skal koble? Er det så enkelt som at jeg kan prøve, og se hvilken vei motoren går? Denne modellen har revers, og jeg tviler sterkt på at det er et gir som snur retningen... haleren er en Northlift LH200 og en LH300 mvh Chr M Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 Meiner det er det samme,da du har bryter som snur retningen på strømmen til motoren,men er ikkje sikker Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 Da ser det ut som det er + på +,og - på -. Greit å sjekke opp,å være sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Chrmeland Svart 20.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Snakket nettopp m Northlift, de sa jeg kunne prøve meg frem. Enten går den rett vei, eller bakover. Ingen skade skjedd. Mvh Chr Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Er jo bryter som vender retningen.Greit å sjekke så det blir riktig.Har samme haler ,meinte det var det samme med koblingene,kobla sjølv pluss på plussminus på minus.Greie halere Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.November.2017 Link til dette innlegget Svart 21.November.2017 Hvis du har samme plugg som før, så skal pluss på den tykkeste polen. Står i anvisningen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.