Jump to content

Webasto slange med "avskalling" av sort belegg

dennrick

Recommended Posts

Bildet viser exit fra Webasto der varmluften til oppvarming går. Avskalling på røret.

Gjør det noe? 

IMG_0520(1).JPG.80d3df3e3233f69aaf8e117977898d12.JPG

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Folkens, her kommer innlegg nr. 1000 fra meg:smiley: Gratulerer til de som er med på denne begivenheten. @Sjeldenutpå Det blir oss to da.

Jeg har ikke sjekket inni slangen. Båten og installasjonen er fra 2013:confused:

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Husker jeg ikke for mye feil, så tåler APK slanger max 140 grader.

Kanskje flassingen kommer av overoppheting?

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Sjekk om vifta går lett og fungerer normalt. Jeg har hatt defekt vifte etpar ganger, og da har hvertfall slangen blitt slik. Vet ikke om vifte er årsaken her, men ekstra høy varme kan vel kanskje skyldes en vifte som er i ferd med å havarere.

Takk for tips her. Skal da sjekke viften og bytte slangen (for å se om det gjenoppstår). Hadde ellers service på brenneren ifjor, men er usikker på om viften ble sjekket.