Jump to content

Undervannslys fra Ebay, anbefalinger?

KennthK

Recommended Posts

• 1 år senere...
Mr_Stian skrev for 16 timer siden:

Noen som har testet noen av disse billige som finnes på ebay? 

Lage hull i båten som man så tetter med billige kinalys??? Nei, den tror jeg at jeg ville holdt meg langt unna. Om man absolutt skal gjøre det, så må man vite hva man kjøper for det er utrolig mye rart som kommer fra Kina. Kina har mye bra også men du må ha meget god kunnskap for å få tilgang til de beste lyktene. 

23 hours ago, løve said:

Kjøpt på EBay . Fungerte perfekt i to måneder. Ble svakere og svakere. Angrer meg litt at jeg ikke tok bryet med å reklamere. 

3CE80067-45DF-4FA8-B60A-86B95F50CD03.png

De der selges under mange forskjellige navn, også av butikker i norge. Har til gode å se noen av de som varer særlig lenger enn en sesong.

Virker å være et designproblem med gjennomføringen til kabelen inn i lykta.

Anbefaler å kjøpe noe ordentlig som virker om man først skal borre hull i båten. Selv har jeg Ocean LED A8. Koster litt mer, men er en helt annen kvalitet. Fire små skruehull samt 1 stk 10mm hull til kabelen i senter av lykta. Lykta tetter mot skroget med sika, så det kommer aldri vann til gjennomføringen.

IMG_7146.JPG.5bc625af7a81afa74a358a9c2c3259c0.JPG

IMG_4574.JPG

IMG_8842.JPG

Mvh. SAP

Jeg har et kamera med lys. Da kommer det nesten alltid fisk og titter inn i kameraet. Kjempemorro for barn og voksne. Om man oppnår den samme effekten ved at man kan sitte på badeplattformen og se på fiskene, går dette fra å være Harry til koselig. Må bare innrømme at tanken har slått meg men foreløpig er det for Harry. Men skulle jeg skifte mening, tror jeg at jeg hadde montert de oppå trimflapsene. Da blir det eventuelt et lite hull under badeplattformen høyt over vannlinjen til strømkabelen

Jeg vi anbefale å montere evt slike lys så de lyser nedover, ikke bakover! Jeg ser ofte båter med skarpe blå lys I vannlinjen langs kaien, og de er faktisk ganske så blendende når båtene beveger seg litt I bølgene og lyset kommer over vannlinjen! Rimelig unødvendig etter mitt syn.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...