Ibiza24 Startet 30.Januar.2018 Del på Facebook Startet 30.Januar.2018 (redigert) Da venter jeg på en DAB+ radio fra Bilradiospesialisten og den skal snart monteres i båten. Utfordringen er at dette er en bilradio og slik sett ikke laget for montering i et skott. Hvordan får jeg "støttet opp"/festet 1-DIN rammen som følger med spilleren? Tidligere stod der en Marine spiller og den hadde jo eget feste. Finnes det ferdige løsninger for dette eller må jeg improvisere og støtte opp rammen med noe jeg selv lager? Det er mye luft både over og under der hvor spilleren kommer til å sitte så jeg må feste i skottveggen hvor spilleren stikker ut. Jeg har full tilgang på baksiden av skottveggen så slik sett ikke noe problem å lage noe selv. Redigert 30.Januar.2018 av Ibiza24 manglet et tegn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
stig arve Svart 30.Januar.2018 Del på Facebook Svart 30.Januar.2018 Du kan feste den ved og bøye ned dei trekanten i 1-DIN rammen Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 30.Januar.2018 Del på Facebook Svart 30.Januar.2018 (redigert) Se på bildet postet av Stig Arve. Du sager ut et passende hull (dvs 1 DIN stort) og så trer du rammen inn i hullet. Mens du holder rammen helt inne på plass bruker du en litt solid skrutrekker eller tilsvarende og så bender du inn 2-3 av de små tab’ene både oppe og nede. Velg tab’er som passer med tykkelsen på veggen, så du ikke får slark mellom ramme og vegg. Redigert 30.Januar.2018 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
boble65 Svart 31.Januar.2018 Del på Facebook Svart 31.Januar.2018 Er det ikke skrufeste med gjenger i bakkant på spiller? Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 31.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2018 Ahhh...så bra! Da blir jo dette faktisk litt enklere enn jeg hadde forestilt meg. Tusen takk for nyttig informasjon! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.