MySolglimt Startet 2.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2018 Någon som har tips eller vet hur man byter gummitassarna till motorfästen på TAMD60B? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 3.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2018 Min kompis i båthallen håller på med ett ambitiöst projekt att renovera sin Storebro 34 Biscay. Båten har dubbla TAMD60B motorer och turen har nu kommit till motorfästena /se bilder/ som han skall byta ut. Problemet är att det inte är uppenbart hur detta jobb enklast skall göras. Skall man lyfta motorn och plocka ut gummielementen eller skall man lossa konsolerna på motorblocket och lyfte upp hela paketet? Finns det någon här inne som har en liknande båt eller en båt med sammma typ av motortassar som kan komma med inspel? Jag hittade en bild på motorupphängningen från Volvo som kanske kan vara tiill hjälp. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2018 Tror du bør løfte opp motoren noe og løse den delen som motorgummien (den nederste grønne i bildet) er skrudd fast i. Denne må ut for å få gummien fri sånn jeg ser det. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
MySolglimt Svart 5.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2018 Tyvärr var den stora genomgående bulten i vibrationsdämparen monterad upp och ner vilket fick till följd att jag var tvungen att montera bort hela konsolen som var fäst i motorblocket men nu är det avklarat. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.