Jump to content

Bo I båt under studietiden. Men hvordan båt?!?


JonasGS

Recommended Posts

Pinkvin skrev for 2 timer siden:

Sikkert enkelte som klarer å holde båtene shipshape og kan dra ut på kort varsel, men i realiteten ser de fleste bobåter jeg har sett ut til å gro stadig mer fast til kai/bryggeanlegg. Når det er sagt, å kose seg i cockpit på en fin dag er kos det også :-)

 

Absolutt et poeng, men det er gjerne litt sesongavhengig? 

 

For min del er det forskjell på vintersesongen og sen vår/sommer/tidlig høst. I sesongen har jeg et mål om at det i verste fall skal ta kun en halvtime til fra jeg kommer hjem til fortøyningene ligger igjen på brygga. Vet jeg om at jeg skal utpå dagen etter snakker vi 10-15 minutter. Vinterstid skal det en del mer forberedelsestid til, men likevel, det hender ting luftes den ene dagen på vinteren det ikke blåser stikker og strå + sludder sidelengs :lol:

 

Cocpitkos er ikke å forrakte, ikke feil å sitte der utover kveldene, gjerne i godt lag :smiley:

 

 

Link to post
Share on other sites

Kult med trådstartere, kliss nye medlem, som ikke gidder å følge opp sin egen tråd eller i det hele tatt logger inn.. 

 

ødeleggende for andre nye medlemmer som starter tilstanden tråder, men vil noe med det, men får lite hjelp... 

 

....eller er TS et medlem som har oppretta ny ident og bare driver jåss... 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...