Kweelhouse Startet 16.Februar.2018 Del på Facebook Startet 16.Februar.2018 Hei! Jeg har nettopp bytta toppakning og div andre pakninger på motoren. Ved testkjøring oppdaget jeg at det ryker fra den ene dysa når motoren blir varm. Kan det rett og slett være så store tæringer i toppen at det kommer kjøle veske/damp ut dysa? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 16.Februar.2018 Del på Facebook Svart 16.Februar.2018 Prøv å flytt dysa som ryker,og se om feilen følger. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Kweelhouse Svart 16.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2018 ok, skal prøve det. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 16.Februar.2018 Del på Facebook Svart 16.Februar.2018 Har selv en 31a som det er liv i enda, Du kan jo prøve med litt kobber pasta for tett hetens skyld. Lite trulig det skulle være tært Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
LALUNA II Svart 17.Februar.2018 Del på Facebook Svart 17.Februar.2018 Pass på å få opp kobberpakningen i bunnen av dysen den må byttes hvis du har de ute Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
BOBO II Svart 17.Februar.2018 Del på Facebook Svart 17.Februar.2018 Og når du har fått opp dyse bruker du denne børsten til venstre i bilde på drillen din slik at det blir rent og fin i bunn av kobberhylse Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.