bjako Startet 21.Februar.2018 Del på Facebook Startet 21.Februar.2018 Heisan. Er der noen som har erfaring med denne motoren. Har en båt på hånden med en Ford Sabb 54 HK som har tullet rundt i vel 3000 timer. Har ikke sett motoren selv. Er det ting man bør få verifisert før kjøp. Setter pris på svar og gode råd Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Februar.2018 Del på Facebook Svart 21.Februar.2018 Ikke verdens beste motor, og vanskelig å få tak I deler til. Dette bør gjenspeiles I prisen på båten. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bjako Svart 21.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2018 Har sjekket litt rundt denne motoren og jeg takker deg for svaret. Var redd for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Andor Svart 21.Februar.2018 Del på Facebook Svart 21.Februar.2018 2401E motor, samme 2.5 liter som sitter i Ford Transit, deler er kurant og få tak i til den motoren, men det er solide motorer uten mye problemer, samme motorer er brukt en del i fiske sjarker Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Februar.2018 Del på Facebook Svart 22.Februar.2018 Andor skrev for 11 timer siden: 2401E motor, samme 2.5 liter som sitter i Ford Transit, deler er kurant og få tak i til den motoren, men det er solide motorer uten mye problemer, samme motorer er brukt en del i fiske sjarker Det stemmer ikke, Andor, 2401E er forgjengeren til den problemfrie 2,5 liter motoren. 2401E er en 2,4 liter forkammermotor, og ikke like vellykket. Ting som f.eks vannpumpe er bortimot umulig å få tak I. Jeg har selv skiftet fra 2,4 til 2,5 I min båt, og det er milevis av forskjell på disse to motorene. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Viknes 6BY Svart 23.Februar.2018 Del på Facebook Svart 23.Februar.2018 Hadde 2.4 liter i en Snekling 25. Syntes det var en ok maskin, men denne har register reim! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.