Viking spirit Startet 26.Februar.2018 Del på Facebook Startet 26.Februar.2018 Display viser alt i funksjon . Ut av skorsteinen er det varme. Viften avgir ikke varme inn i salongen. Kanskje luft dieseltilførsel til brenn kammer ? Gode råd mottas - 1 år gammel Wallas.... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 26.Februar.2018 Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Om det er varme i skorsteinen og ikke i salongen, brenner den jo, og da har det lite (ingenting) med luft i dieseltilførselen å gjøre. Har du sjekket om varmluftslangene har glidd av? Slik at den bare varmer rommet den står i? Dessuten; Om de er 1 år gammel er det ikke en Wallas 40D, men en Wallas 40Dt. Eventuelle feil på varmeren dekkes da av garanti. Har du montert den selv? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Viking spirit Svart 26.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Skal sjekke imorgen igjen...... Men det er kald luft inn i salongen så viften går men brenneren gir for lite varme selv om den stor på fullt. Riktig at det er en 40Dt kjøpt 08.03.17 fra Sunwind.no. Sitér dette innlegget Link to post
Tor14 Svart 27.Februar.2018 Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 Jeg har noe lignende, brenneren sier at den har 520 grader men ikke mye å skryte av i salongen, kun lunk. Det er en wallas 40d Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 28.Februar.2018 Del på Facebook Svart 28.Februar.2018 (redigert) Viking spirit skrev On 26.2.2018 at 20.35: Skal sjekke imorgen igjen...... Men det er kald luft inn i salongen så viften går men brenneren gir for lite varme selv om den stor på fullt. Riktig at det er en 40Dt kjøpt 08.03.17 fra Sunwind.no. Dette kommer mest sannsynlig under garantiordningen, og da er det enklest å ta kontakt med Sunwind, Spør etter Stian eller Ivan. (Wallas foretrekker at Sunwind tar seg av garantisaker for at rapporteringen skal bli så riktig som mulig.) Redigert 28.Februar.2018 av Wallas Service (see edit history) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Wallas Service Svart 28.Februar.2018 Del på Facebook Svart 28.Februar.2018 Tor14 skrev for 7 timer siden: Jeg har noe lignende, brenneren sier at den har 520 grader men ikke mye å skryte av i salongen, kun lunk. Det er en wallas 40d Har sendt deg IM Generelt: Isolering av varmluftslanger gjør som oftest underverker, men så må jeg si meg enig i at brennertemperatur på 520 grader på fullt, virker litt lite. Burde være 580-590 grader husker jeg ikke for mye feil. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.