Jump to content

Båtjakt - familiebåt/hytte på sjøen, bakvegg maks ca 150k

Taucher

Recommended Posts

Når kona får det som hun vil, og vi flytter fra kystbygda, da blir det kanskje rom for et kompromiss; turbåt. Jeg har tenkt noen føringer, og så har jeg innsett at vi må holde budsjettet så edruelig som mulig. 

Vi jobber begge i Mandal-Søgne-Kristiansand, så "rett fra jobb" tur passer best, i tillegg til helg og ferie. 

Jeg vil ha "bakveggbåt"/helårsbåt. Oppvokst med Scand Classic/Summer Family, ja du vet. Aldri mer kalesjekrig, opp med 9000 knapper for to timer sol, kneppe på igjen, stenger, glidelås og "først-den-nei-den-andre-knappen". Det må være raskt og greit og komme seg en tur på sjøen, ellers blir det ikke noe. 

Må være greit med plass/gjennomgang slik at jeg kan slippe dregg, styre, og fortøye alene. Gift med landkrabbe, småbarn som krever sitt. 

Ellers er det snakk om en kurant båt for en familie, slik at alle kan sitte inne å se ut, og alle kan sitte ute. Vil helst ha en båt vi kan reise på tur med, men er åpen for forslag til "dagstur"-båt

PRIS! Her er det snakk om å få mest mulig for pengene, ellers blir det ikke noe. 10-150 000. Det er lov å strekke budsjettet, eller vise hva man får om man betaler mer, men vi er en nyetablert familie med normal inntekt. Vi har ikke 1,2 mill å bruke. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...