Taucher Startet 5.Mars.2018 Del på Facebook Startet 5.Mars.2018 Når kona får det som hun vil, og vi flytter fra kystbygda, da blir det kanskje rom for et kompromiss; turbåt. Jeg har tenkt noen føringer, og så har jeg innsett at vi må holde budsjettet så edruelig som mulig. Vi jobber begge i Mandal-Søgne-Kristiansand, så "rett fra jobb" tur passer best, i tillegg til helg og ferie. Jeg vil ha "bakveggbåt"/helårsbåt. Oppvokst med Scand Classic/Summer Family, ja du vet. Aldri mer kalesjekrig, opp med 9000 knapper for to timer sol, kneppe på igjen, stenger, glidelås og "først-den-nei-den-andre-knappen". Det må være raskt og greit og komme seg en tur på sjøen, ellers blir det ikke noe. Må være greit med plass/gjennomgang slik at jeg kan slippe dregg, styre, og fortøye alene. Gift med landkrabbe, småbarn som krever sitt. Ellers er det snakk om en kurant båt for en familie, slik at alle kan sitte inne å se ut, og alle kan sitte ute. Vil helst ha en båt vi kan reise på tur med, men er åpen for forslag til "dagstur"-båt PRIS! Her er det snakk om å få mest mulig for pengene, ellers blir det ikke noe. 10-150 000. Det er lov å strekke budsjettet, eller vise hva man får om man betaler mer, men vi er en nyetablert familie med normal inntekt. Vi har ikke 1,2 mill å bruke. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Er redd budsjettet ryker med bakvegg båt. Hadde kikket på summer family. Ligger noen lokalt på finn.no Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
SoBo Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Kanskje man kan finne en Halco 29 til 150000,- pluss litt egeninnsats. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Sebaldus Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Viksund goldfish eller nord west 740? Monaco 27? Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 7.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 Takk for gode tips. Jeg tror vi skal se på Halco 26 og 29. Ingen på Finn som frister, men det ser ut som en fin type båt. Goldfish og Colombi er gode båter med gode løsninger, men jeg setter mye pris på farten til Halco. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.