Tor Aksel Svart 12.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2018 Chiefengineer skrev On 9.3.2018 at 23.07: Om du ser litt på bildene i tråden her på side 158 kan du se hvordan dette så ut hos meg da jeg rengjorde kjølerne på mine motorer på sjøvannssiden. Mulig jeg kobler opp i år igjen bare for å holde liv i utstyret jeg laget til formålet, det er jo en enkel affære. Hei og takk for god kvalitet på ditt svar :-) har du mulighet til å sende meg litt detaljer over hva som trengs av utstyr for å kjøre slike renseprosesser? (gjerne på mail: ak-stor@online.no) utstyr: kasserolle, rensemiddel (hva slags middel?), kokeplate (hvorfor 45 grader?), slanger?, antall liter rensemiddel? Hvor lang tid? ser du har fått laget/tak i overgang fra slange på motor til mindre dimensjon til sirkulasjon pumpe/kasserollen, hva er dimensjonen? på forhand takk for ryddige og gode innspill mvh Tor Aksel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.