Bjørn Løvjomås Startet 8.Mars.2018 Del på Facebook Startet 8.Mars.2018 (redigert) Får prøve seg med en liten hentetråd igjen. Har fått spørsmål om å være med å hente to båter. Når været ser såpass ut som deg gjør nå så tar vi med begge båter i en smell. Jeg har med meg eier ombord i en P480. Bak oss vil en tidligere kollega følge etter med en Sun Quest 44. Han har med seg en kar ombord. Dermed er vi to stk i hver båt. Det er lurt. Er det noen som sitter på oppdatert isforhold innerst i Gandsfjorden. Den ene båten ligger ved Hana kirke. Vi sitter på toget nå å planlegger avreise i morgen tidlig. Redigert 8.Mars.2018 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Er nok litt is fortsatt der P480’en ligger dessverre. Men vil tro det meste av is forsvinner iløpet av helgen. Jeg ligger helt innerst og vil på båt tur ? Er jo nesten daglig anløp til Sandnes Havn som bryter opp ganske mye is. Skille på is ( sett i går), går ca der jeg har dratt en strek over fjorden. Kai der båten ligger markert med ring og strek. Oppdatert info om is får du garantert av andre her inne fortløpende. Kan neppe være særlig tykkelse på den og jeg hadde prøvd hvis jeg absolutt måtte/ville utover. Godt holdt båt du henter og god tur ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Jeg tror nok vi prøver å sku den gjennom isen ut. Dermed blir det jo råk for deg @Andresh.? Vet du om det er noen matbutikk rett i nærheten der? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Rema 1000 kun 2 min gange fra båten ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Det var utrolig greit, de åpner jo ganske tidlig?. Så da får vi handlet. Og kan komme oss tidlig avgårde. Jeg har tro på morgendagen rundt både Jæren Lista og Lindesnes. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kenneth82 Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Artig - jeg skal legge til med nybåten i båsen rett akterut for P480'en på søndag - så godt dere får laget råk i havna. Skal ned dit om en time, tar bilder av isforholdene og legger ut. Vi ligger i samme havn @Andresh? Må jo få til en kaffedrøs en kveld vi begge er der nede Verden (Baatplassen.no) er ikke stor! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Supert kenneth82. Jeg er straks på Sandnes stasjon . Tar taxi utover. Kanskje vi sees Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kenneth82 Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Bjørn, jeg er der om kvarter ca. Kan kjøre dere. Mitt mobilnummer er 47 05 61 05. Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Kenneth82 skrev 15 minutter siden: Artig - jeg skal legge til med nybåten i båsen rett akterut for P480'en på søndag - så godt dere får laget råk i havna. Skal ned dit om en time, tar bilder av isforholdene og legger ut. Vi ligger i samme havn @Andresh? Må jo få til en kaffedrøs en kveld vi begge er der nede Verden (Baatplassen.no) er ikke stor! Jeg ligger innerst i Vågen i Sandnes ? Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 God tur @Bjørn Løvjomås Båt og eier er i trygge hender med deg ombord! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Kenneth82 skrev 46 minutter siden: Verden (Baatplassen.no) er ikke stor! Baatplassen.no har mye mer å by på enn verden ellers! God tur til dere, Bjørn! Vi må få info om navn på MT, så vi kan følge dere på turen! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Ska sei ...to båter ...blir nok en flott tur tenker jeg ......får følge med på Marinetrafikk blir vell white lady som vanlig eller ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Frissy Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 God tur. Endelig begynner det å skje litt. Skal følge med på turen, da egen skute ligger "isfast" en god stund til. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Sikkert vårtegn. Hentetråder?????? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Jeg fyrer i gang white lady. Så det går å følge på Marinetrafic. Regner med vi plukker opp den andre båten ca kl 10 i morgen. Vi går først til Vassøy for bunker Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Veldig trivelig var det og med et mini Bp møte på kaia. Var hyggelig å treffe deg @Kenneth82. Lykke til på turen din. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fjordland Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 (redigert) Se opp for røde bøyer når dere går ut fra vassøy og entrer åmøyfjorden..... Vil ikkje miste krepseteinene mine Redigert 8.Mars.2018 av Fjordland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 @Fjordland hadde det vært krabbeteiner hadde de nok blitt trukket. Å tømt. Kreps.. får gå i fred for meg Vi går innom Stvgr. Må jo komme på webkameraet der. Å vi møter den andre båten der. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fjordland Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 God tur. Følger med på tråden Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Det er litt gøy når båten har et navn jeg forbinder med en spesiell hendelse Her er båten ved kai i gammel hjemmehavn Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Eureka Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Det gledes! Blir det brødskive med gulost og kaviar som hovedproviant, eller er det bare når SAP er med? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Takk og likeså @Bjørn Løvjomås - hyggelig sammentreff på kaien! Ha en riktig fin tur i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Bjørn Løvjomås skrev 19 minutter siden: Det er litt gøy når båten har et navn jeg forbinder med en spesiell hendelse Vi glemmer aldri Liberty, Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 God morgen! Tidlig lys i Liberty Ser dere har fått brutt opp isen litt med motorene igår - god tur snart! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Da er white lady på nett. Vi siger ut fjorden nå. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.