Jump to content

Hentetråd P480 Sandnes til Oslo

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Får prøve seg med en liten hentetråd igjen. 

Har fått spørsmål om å være med å hente to båter. Når været ser såpass ut som deg gjør nå så tar vi med begge båter i en smell. Jeg har med meg eier ombord i en P480. Bak oss vil en tidligere kollega følge etter med en Sun Quest 44. Han har med seg en kar ombord. Dermed er vi to stk i hver båt. Det er lurt. 

Er det noen som sitter på oppdatert isforhold innerst i Gandsfjorden. Den ene båten ligger  ved Hana kirke. 

Vi sitter på toget nå å planlegger avreise i morgen tidlig. 

Redigert av Bjørn Løvjomås (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Er nok litt is fortsatt der P480’en ligger dessverre. Men vil tro det meste av is forsvinner iløpet av helgen. 

Jeg ligger helt innerst og vil på båt tur ?

Er jo nesten daglig anløp til Sandnes Havn som bryter opp ganske mye is.

Skille på is ( sett i går), går ca der jeg har dratt en strek over fjorden. Kai der båten ligger markert med ring og strek.

Oppdatert info om is får du garantert av andre her inne fortløpende. Kan neppe være særlig tykkelse på den og jeg hadde prøvd hvis jeg absolutt måtte/ville utover.

Godt holdt båt du henter og god tur ?

D0E66C0B-3AF6-4BE7-9EB6-C3F4D557A699.jpeg

Kenneth82 skrev 15 minutter siden:

Artig - jeg skal legge til med nybåten i båsen rett akterut for P480'en på søndag - så godt dere får laget råk i havna. Skal ned dit om en time, tar bilder av isforholdene og legger ut.

Vi ligger i samme havn @Andresh? Må jo få til en kaffedrøs en kveld vi begge er der nede :giggle: Verden (Baatplassen.no) er ikke stor!

Jeg ligger innerst i Vågen i Sandnes ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...