Tom Rør Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 God tur ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Sitter på et fly på vei til bartebyen men skulle mye heller vært med dere på tur! ? Trivelig seilas! ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bonus Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 (redigert) Riktig god tur, Bjørn Redigert 9.Mars.2018 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 God tur. Blir nok nydelig, det er usedvanlig slett føre utfor Tananger og nedover mot Jærens rev i nå. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
WGM36 Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 God tur Bjørn, blir samme turen på meg om tre uker hvis vinden er på min side da. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Ny båt @WGM36? Jeg holdt vel på å kjøpe din forrige før du gikk til Windy, og da var det dette som var drømmebåten. Er det ikke det lenger? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Er det noen som vet om mulighet for å fylle vann her i Stvgr. Ikke vann på Vassøy Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Hommersåk har vintervann. ca 5nm sørøst for Vassøy, så litt feil retning.... Mener bestemt at Vassøy har varmekabel i den store røde vannslangen. Hørt med de i butikken ??? Satser på at noen kanskje kan bekrefte vintervann i Tananger eller plasser som er på tur i rett retning. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Bjørn Løvjomås skrev for 12 timer siden: Jeg fyrer i gang white lady. Så det går å følge på Marinetrafic. Regner med vi plukker opp den andre båten ca kl 10 i morgen. Vi går først til Vassøy for bunker Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars Sandnæs Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Jeg ser dere, både på skjermen og live ? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Øverst i bilde i Vågen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Stilig med bilde. Nå er det Lindesnes neste. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MajorAndy Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 God tur - af dømme ud fra billederne ser det ud som om I har vejret med jer! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Ja, jeg gleder meg til rapportene om bølgehøydene langs rogalandskysten! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Var i møte så fikk ikke tatt bilde da dere passerte Tananger/Rott, men ser dere nede mot horisonten i kikkerten nå. God tur videre Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Jeg tok en sveip innom webcamera på Lindesnes, og der ser jo forholdene super ut! Men stusser litt på dette fartøyet! Er det en ubåt? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Interessant! Ingenting på AIS, så det er nok noget millitær, ja. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 (redigert) Ja da er de kommet i siget nedover Jærkysten Det meste ser bra ut for fin tur ...smeige vær her på "Sørlandet"" nå Henger med dere litt i dag .... WHITE LADY PÅ AIS Redigert 9.Mars.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 (redigert) Hva er det dere holder på med der ute går det helt rundt for dere "vårkåte" mannfolk ca180 grader er sørover Plutselig stabliserte track seg og så greit ut fikk først track på to vendinger hmmmmm ikke sikkert det var sånn vårstemning ombord Redigert 9.Mars.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Rett før Jæren rev nå Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Litt smårusk her ved Jæren rev. Men god stemning ombord. Båten bak henger greit med Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Er det noen som har kjennskap til isforhold indre lei fra Båly mot Mandal og videre til blindleia? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 9.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Pleier å være åpent og fint der så fremt du ikke kryper inn i de minste buktene ....mye strøm den veien så hadde ikke vært bekymret Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2018 Da skjærer vi inn etter Lindesnes. Eta fyret ca 15.30. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.