Jump to content

Hentetråd P480 Sandnes til Oslo

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Fint vær rundt "Neset"i dag

9. mars 07:51

• Sjøtemperatur: 1,9 °C
  • Lufttemperatur: -1,5 °C
  • Bølgehøyde: 0,4 - 0,6 meter, smul sjø.
  • Barometertrykk: 1001 hPa svakt stigende
  • Sol opp 07:05 og sol ned 18:20
  • Vindretning: Nordøst
  • Vindstyrke: 3,9 m/sek, lett bris.

http://www.lindesnesfyr.no/webkamera/

-2018-mar-9-003.jpg

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Bjørn Løvjomås skrev 36 minutter siden:

Supert @Morten1989. Vi stopper muligens i Mandal i kveld. Ser om det finnes noe spiselig i byen.

Det finnes masse spiselig! Det er ut  i 100 i Mandal denne uken, dere BØR ringe til de forskjellige resturanter og bestille bord fordi det er sykt masse folk ute denne uken ;) (skal selv ut og spise)

Edit: Det ligger en del is inne i elva faktisk, litt usikker på om de var ute og brøyta is i gjestehavnen, ta en tlf og hør ;)

Redigert av Morten1989 (see edit history)

Det blir kvelden her. Laluna kom på trivelig besøk og hjalp til med fortøyning. Så nå ligger vi rett ved kilden. Blir nok en matbit snart. ? 

Jeg er så heldig denne gangen å frakte båt for en dyktig fotograf. Profesjonell faktisk.?.så jeg har stor tro på at det blir lagt inn noe  bilder fra turen så langt  etterhvert.  

Turen i morgen blir særdeles lang

Det er planlagt stopp i Arendal. ?

Endelig ble det Bobåt

God morgen fra Kristiansan! Jeg er nybakt eier av P 480'n og dette er min første post her på forumet. Etter en finfin dag i går har vi sovet godt i Kristiansand i natt. Planen i dag er å ta det rolig videre til Arendal. Mulig vi blir liggende et par dager i Arendal pga mye vind på søndag og mandag. Her er noen bilder fra gårdsdagen

_MG_9407.jpg

_MG_9410.jpg

_MG_9376.jpg

_MG_9396.jpg

_MG_9332.jpg

_MG_9211.jpg

Redigert av Sea you (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...