Heland Startet 15.Mars.2018 Del på Facebook Startet 15.Mars.2018 Jeg har et nytt Mercruiser drev hvilke type bunnstoff bør jeg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 15.Mars.2018 Del på Facebook Svart 15.Mars.2018 Hm, på løten er det vel ikke behov for antigro maling i det hele tatt? Og med den teite innledningen er det min mening å spørre hvor du har båten. Det er noe forskjell med hvor du holder til. Jeg har båt på østlandet og bruker Aqualine (etter å ha teste 8 ulike) på alt over antiventilasjonsplaten, ingen blåskjell og rur noe sted. Mens jeg bruker hardt búnnstoff -trimax på nedre del av huset. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.Mars.2018 Del på Facebook Svart 16.Mars.2018 Har brukt Seajet 034 på drevene. Sluttet med drevspray, da det virket dårlig her i Horten. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
alfaalfa Svart 16.Mars.2018 Del på Facebook Svart 16.Mars.2018 Det er den første og eneste sprayen jeg har funnet som fungerer. Får den vel også på boks. Og den fungerer bedre enn Seajet for meg. For da får jeg blåskjellfarm inne i gimbal/transom. Det er så deilig å slippe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.