syvers Startet 15.Mai.2003 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2003 Hei. Skulle gjerne hatt tak i en kvadradtmeter med dørkfiner. Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i det i området Oslo/Romerike/Follo/Østfold. Altså et sted hvor de nomalt lagerfører dette. Bestille det, kan jeg bl.a gjøre hos Maritim, men jeg skal selvølgelig ha det NÅ - med en gang !!! Noe sånt: syvers Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 15.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2003 Mener å ha sett noe lignende på Bygg-Plast på Rud i Bærum,men jeg kan ta feil...... Hilsen Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Majali Svart 15.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2003 Hei sann. Jeg er ikke sikker i det området du nevnte, men de har i allefall på Maxbo butikken her i Sandefjord, så da skulle vel en Maxbo i ditt nærområde kunne få tak i sånne plater? Bare en tanke.... Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Quantum Svart 15.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2003 Hei Thauglands Trelast Osterhaugsgata iOslo har dette på lager Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
syvers Svart 15.Mai.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2003 så da skulle vel en Maxbo i ditt nærområde kunne få tak i sånne plater? tjaa.. er ikke så sikker på det. Jeg spurte etter noe inredningsteak hos min lokale maxboforhandler i fjor, men fikk bedskjed om at jeg måtte komme meg nærmere sjøen hvis jeg skulle ha noe slikt! Nå ligger denne forhandleren ca 20-25 min. fra både Son og Drøbak, så det er ikke såååå langt fra sjøen, da. Men takk for tipset, jeg får ta en telefon til de som ligger nærmer sjøen og høre. Noen som vet om en Maxboforhandler med strandlinje ??? :lol: syvers Sitér dette innlegget Link to post
syvers Svart 15.Mai.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2003 Hei Thauglands Trelast Osterhaugsgata iOslo har dette på lager Tusen takk oda 1. Da antar jeg at jeg iler dit i morgen. syvers Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2003 Noen som vet om en Maxboforhandler med strandlinje ??? syvers 2 stykker kjenner jeg: På Vækerø - har dratt med båt ditt til å handle byggevarer før og i Holmensenteret. Du kan til og med tilbakelevere handlevognen på brygga. Men om de har dørkplater vet jeg ikke. Men Maxbo på Holmensenteret har godt med båtutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria 40 Svart 16.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2003 Billingstad trelast like ved IKEA har dette Sitér dette innlegget Link to post
syvers Svart 16.Mai.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2003 Hei, og takk for tips alle sammen!. Jeg fikk tak i det jeg trengte i dag hos Thauglands Trelast i Oslo. syvers Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.