Jump to content

Dørkfiner


syvers

Recommended Posts

:seeya: Hei.

 

Skulle gjerne hatt tak i en kvadradtmeter med dørkfiner. Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i det i området Oslo/Romerike/Follo/Østfold. Altså et sted hvor de nomalt lagerfører dette.

Bestille det, kan jeg bl.a gjøre hos Maritim, men jeg skal selvølgelig ha det NÅ - med en gang !!!

Noe sånt: Bilde

 

syvers  :cheers:

Link to post
Share on other sites

Hei sann.

 

Jeg er ikke sikker i det området du nevnte, men de har i allefall på Maxbo butikken her i Sandefjord, så da skulle vel en Maxbo i ditt nærområde kunne få tak i sånne plater?

 

Bare en tanke....

 

 

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

:seeya:

så da skulle vel en Maxbo i ditt nærområde kunne få tak i sånne plater?

tjaa.. er ikke så sikker på det. Jeg spurte etter noe inredningsteak hos min lokale maxboforhandler i fjor, men fikk bedskjed om at jeg måtte komme meg nærmere sjøen hvis jeg skulle ha noe slikt! Nå ligger denne forhandleren ca 20-25 min. fra både Son og Drøbak, så det er ikke såååå langt fra sjøen, da. :cheers:

Men takk for tipset, jeg får ta en telefon til de som ligger nærmer sjøen og høre.

Noen som vet om en Maxboforhandler med strandlinje ??? :lol: :lol:

 

syvers  :sleep:

Link to post
Share on other sites

:cheers:

 

Noen som vet om en Maxboforhandler med strandlinje ??? :sleep::lol:

 

syvers  :seeya:

2 stykker kjenner jeg: På Vækerø - har dratt med båt ditt til å handle byggevarer før og i Holmensenteret. Du kan til og med tilbakelevere handlevognen på brygga.

Bilde

Men om de har dørkplater vet jeg ikke. Men Maxbo på Holmensenteret har godt med båtutstyr.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...