Bårdp Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 (redigert) Var nå en veldig stiv pris for den båten. Redigert 10.April.2018 av Bårdp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Sikker? Viknes er populære båter som holder seg godt i pris. 770 blir jo heller ikke laget mer, så de kommer nok til å fortsette å holde seg godt. https://www.finn.no/boat/forsale/search.html?make=2535&sort=2 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bårdp Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Nei den er vel vert det noen er villig og betale for den. Men 500K for en gammel 25 foter synes nå jeg er alt for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Egentlig enig Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
hanto1 Svart 11.April.2018 Link til dette innlegget Svart 11.April.2018 Brukte Viknes er dyre, men det er knapt noen som har lavere prisfall i prosent. Skulle jeg ha hatt en Viknes 770 ( fortrinnsvis til fiske) hadde jeg valgt sjark utgaven da man får svært bra dekksplass, kombinert med OK fartsegenskaper. Som turbåt synest jeg NB 750 er bedre da køyeløsningene i V.770 ikke er særlig bra. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.April.2018 Link til dette innlegget Svart 11.April.2018 .. og så må man jo også se litt på motor og utstyr. Her er det jo kurant motor med sluregir , samt teinehaler / div. Så dersom alt er i bra stand så er det jo fort gjort å ta båten i bruk til formålet den er tiltenkt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.