Jump to content

På torskefiske på Finnmarka

Ask

Recommended Posts

Bonita I skrev 11 minutter siden:

Kan man tolke overskriften som at torsken hales ombord ferdig filetert :giggle::giggle:   (unnskyld - kunne ikkje dy meg)

Høres fantastisk ut - bare å kose seg :thumbsup:

He he. Fiskebåten er topp moderne, men så langt har ikkje teknologien kome? Eg får skulda på ny telefon. 

Det skal stå torskefiske.

No har me nett halt 15 tonn + torsk og sei ombord. 

Eit hal til, så er det kveld. 

Ask skrev for 17 timer siden:

Eg ser den. Eg er dårleg på data, og har aldri klart å publisera bilete her på BP. Eg ser jo at andre legg ut mange bilete, så det er jo ikkje umogeleg... 

Eg skal gjera eit forsøk. 

Etter at forumet ble endret i fjor har dette nå blitt veldig enkelt, og minst like enkelt fra mobiltelefon som fra PC. 

Når du skriver et svar kan du se en binders i ruta under feltet der du skriver. Det står det med blå skrift "klikk for å velge filer". Du klikker der, så kan du browse deg fram til der du har bilder på telefonen din. Klikk på bildet, så blir det lastet opp til BP. Så klikker du på + tegnet på bildet, så kommer deg inn i innlegget ditt :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...