Jump to content

Låne seilbåtkrybbe eller snekre...?

Flying dutchman

Recommended Posts

Hei, jeg har en seilbåt liggende på Bygdøy som skal fraktes til Trøndelag. Det er vanskelig å finne en kran for å heise den opp men det verste er at det ikke finnes noen ledig "lånekrybbe". Han bør ligge på den i noen dager, kanskje, i påvente av lastebil. Jeg selv bor i Trøndelag. Jeg har nå tenkt på å be noen snekre en midlertidig krybbe av tremateriale, betale vedkommende som så kan beholde materialet / krybben. Vet ikke om noen annen måte å gjøre dette på. Noen andre her som har ideer? Ville sette stor pris på gode ideer, takk.

Mvh

Ben

Redigert av Flying dutchman (see edit history)
Guest Avmønstret#

Spørs hvor god tid du har. Ville vel heller brukt tid på finn.no enn penger på materialer og snekker. Går div stativ innimellom. Lambertsterstativene er enkle å frakte og pleier vel å gå fra ca 2000 til 4000 ish for de med fire bein, og noe mer for de med seks. Settes opp og plukkes ned på kort tid. Går i en stasjonsvogn eller på dekk på båten uten problemer. 

Hei, det var stort sett vektig fornuftige svar fra dere. Og takk for det. Og et hyggelig tilbud. Jeg har nå valgt å løse det ved at båten hentes av kranbil med krybbe som plukker han direkte opp fra sjøen og legger han på en krybbe jeg har lånt her oppe. Etter sjøsetting har jeg da en hel sesong for å ordne med krybbe til vinteren. Båten er forøvrig 24 fot og veier ca 2000. Nok en gang, takk for interessen for å hjelpe til her.??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...