Jump to content

Var på do - må i fengsel (båt på land)


Knallipadden

Recommended Posts

Janoho skrev 2 minutter siden:

ja, sånt er bare ren idioti og fullstendig hodeløst. Det må svi å være hensynsløs og ikke bry seg om egen eller andres sikkerhet.

En passende straff

Jeg må vel si at jeg synes straffen for det som sto i artikkelen er alt for mild.

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Setter en ankerdram på at følgende påstand holder vann:

Faktum er vel at de var drita som to fulle øsekar begge to før det smalt. Hvem er vel så dum at man etter å ha parkert milliongliset på høyfjellet velger å drikke seg full? Politiet kunne ikke bevise påstanden, og båtfører hevder han var på driter'n. Tvilen faller tiltalte til gode og retten klarer å grave frem et forbud mot å kjøre båt i 3 år. 

Redigert av Bigmac (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Spør deg selv: Etter å ha kjørt en slik båt ettertrykkelig på land, hadde du låret jolla og reist videre ?

 

Øynebrynhevende oppførsel...

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

På spørsmål i retten om det var så lurt å dra avgårde fra Leirvik etter han hadde drukket:  

 

Jeg visste nok at jeg var på kanten av loven, men jeg valgte å se lyst på det, fortalte en 45 år gammel båteier i retten. 

 

Så da var det vel greit da............. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Trond C skrev for 3 timer siden:

På spørsmål i retten om det var så lurt å dra avgårde fra Leirvik etter han hadde drukket:  

 

Jeg visste nok at jeg var på kanten av loven, men jeg valgte å se lyst på det, fortalte en 45 år gammel båteier i retten. 

 

Så da var det vel greit da............. :smiley:

Ler meg ihjel! Skulle likt å hørt samtalen mellom ham og kompisen mens de finner ut at "dette gikk jo ikke så galt" og "den ligger trygt her - vi tar jolla til byen". Har nok vært en god del, veldig bra fyllelogikk inne i bildet her ja! 

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Link to post
Share on other sites

Bigmac skrev for 21 timer siden:

Setter en ankerdram på at følgende påstand holder vann:

Faktum er vel at de var drita som to fulle øsekar begge to før det smalt. Hvem er vel så dum at man etter å ha parkert milliongliset på høyfjellet velger å drikke seg full? Politiet kunne ikke bevise påstanden, og båtfører hevder han var på driter'n. Tvilen faller tiltalte til gode og retten klarer å grave frem et forbud mot å kjøre båt i 3 år. 

Jeg er sikker på at du vant den ankerdrammen, men husk og kast ankeret først og sjekk at det sitter fast i noe i begge ender. :giggle:

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...