Knallipadden Startet 12.April.2018 Del på Facebook Startet 12.April.2018 En båtfører er dømt til fengsel etter å ha gått på do mens båten var i fart. https://www.bt.no/direkte/krim/pinned/119342 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 (redigert) Synes det absolutt kvalifiserer til fengselstraff ja. Redigert 12.April.2018 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Det er jo imponerende å komme så langt opp på fjellet med 15tonns doning da. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 12.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2018 Bigmac skrev 6 minutter siden: Det er jo imponerende å komme så langt opp på fjellet med 15tonns doning da. Sier vel kanskje litt om farten. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Slipper ihvertfall og hive ut ankeret Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Jeg lurer litt på hvordan retten kom frem til dette toalettbesøket? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
KaRoBa Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Vrod skrev 48 minutter siden: Jeg lurer litt på hvordan retten kom frem til dette toalettbesøket? Det står jo i artikkelen at han var på toalettet og således har forlatt styreplass. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 ja, sånt er bare ren idioti og fullstendig hodeløst. Det må svi å være hensynsløs og ikke bry seg om egen eller andres sikkerhet. En passende straff Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Janoho skrev 2 minutter siden: ja, sånt er bare ren idioti og fullstendig hodeløst. Det må svi å være hensynsløs og ikke bry seg om egen eller andres sikkerhet. En passende straff Jeg må vel si at jeg synes straffen for det som sto i artikkelen er alt for mild. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Dixie 2100 Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 " Båtføreren er også dømt til tre års kjøreforbud for båtførerbevispliktig fritidsbåt." Burde vel igrunn ikke fått kjøre båt i det hele tatt på 3 år når man er så kjukk i huet.... Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 (redigert) Setter en ankerdram på at følgende påstand holder vann: Faktum er vel at de var drita som to fulle øsekar begge to før det smalt. Hvem er vel så dum at man etter å ha parkert milliongliset på høyfjellet velger å drikke seg full? Politiet kunne ikke bevise påstanden, og båtfører hevder han var på driter'n. Tvilen faller tiltalte til gode og retten klarer å grave frem et forbud mot å kjøre båt i 3 år. Redigert 12.April.2018 av Bigmac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Kabelen lå vel igjen i skåla... ? mere håndfaste bevis trenger man vel ikke. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 12.April.2018 Del på Facebook Svart 12.April.2018 Spør deg selv: Etter å ha kjørt en slik båt ettertrykkelig på land, hadde du låret jolla og reist videre ? Øynebrynhevende oppførsel... Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Barbaria Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Han burde i tillegg vært dømt til å selge båten og kjøpe hytte på fjellet for pengene. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Mange etater er ute når slik skjer. Kostbart.. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
jonn Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Fikk ikke tid til å tørke seg heller, tenker jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 På spørsmål i retten om det var så lurt å dra avgårde fra Leirvik etter han hadde drukket: Jeg visste nok at jeg var på kanten av loven, men jeg valgte å se lyst på det, fortalte en 45 år gammel båteier i retten. Så da var det vel greit da............. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Trond C skrev for 3 timer siden: På spørsmål i retten om det var så lurt å dra avgårde fra Leirvik etter han hadde drukket: Jeg visste nok at jeg var på kanten av loven, men jeg valgte å se lyst på det, fortalte en 45 år gammel båteier i retten. Så da var det vel greit da............. Ler meg ihjel! Skulle likt å hørt samtalen mellom ham og kompisen mens de finner ut at "dette gikk jo ikke så galt" og "den ligger trygt her - vi tar jolla til byen". Har nok vært en god del, veldig bra fyllelogikk inne i bildet her ja! Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Vrod Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Bigmac skrev for 21 timer siden: Setter en ankerdram på at følgende påstand holder vann: Faktum er vel at de var drita som to fulle øsekar begge to før det smalt. Hvem er vel så dum at man etter å ha parkert milliongliset på høyfjellet velger å drikke seg full? Politiet kunne ikke bevise påstanden, og båtfører hevder han var på driter'n. Tvilen faller tiltalte til gode og retten klarer å grave frem et forbud mot å kjøre båt i 3 år. Jeg er sikker på at du vant den ankerdrammen, men husk og kast ankeret først og sjekk at det sitter fast i noe i begge ender. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.