Familiesnekke Startet 13.April.2018 Del på Facebook Startet 13.April.2018 Hei, denne kom på FINN i går; er reperasjon av dette skroget noe for en nybegynner, er dette arbeid kun for proffer eller veldig erfarne? https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=117586663 Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Den jobben der ville ikke jeg begynt på ihvertfall. Den har truffet noe i relativt høy fart, og de skadene du ser kan utmerket godt bare være en liten del av den totale skaden i skroget. Spør du meg er det der en jobb for profesjonelle - og kommer garantert til å koste over 100 000,-. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
boble65 Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Får du båten billig nok så.. men i mine øyne trengs det en stor renoveringsjobb i tillegg. Og to nye motorer.. Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 13.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2018 @Napoli Jeg tenker at hvis det er en «gjør det selv-jobb», så er kostnadene overkommelige, men hvis det er minst en 100tusen-kr-jobb, så er det ikke verdt det... Jeg har jo sett at det har gått Atlantic på Finn til rundt 300tusen, så da er det bedre å vente. @boble65 Ja; det bør jo være rom for litt pruting her... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 er du nybegynner , start med å reparere en liten jolle :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
hanto1 Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Dette er tilsynelatende en utgiftsbombe av dimmensjoner. Verdien av en slik gammel traver med dobbeltinstallasjon vil forbli lav uansett hvor mange hundretusner man bruker til renovering Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Til den prisen han forlanger så bør du se etter en Scand som er hel de båtene går får mindre en det som forlanges for den eneste forskjell er at de har en motor. Den blir dyr når alt er gjort. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
PiperBill Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 (redigert) Det er ikke bare skrog-skadene som må vurderes her. Båten er gammel og den ser ut som et vrak. Tipper de uendelige småting som må sikkert byttes ut vil koster en liten formue i tillegg til ny motor og rep av skroget. Er du sikker på at den ikke har vært under vann? Det der er et sort hull du kan kaster penger opp i "forever" Redigert 13.April.2018 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
lectron Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Helt feil pris på den. Du skulle alltid fått det til, men tidkrevende. Hadde det stått "dobbelinstallasjon av nye motorer med garanti" hadde det kanskje vært aktuelt Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 Ja den ser sliten ut? hadde den vært nordafor hadde jeg kjøpt den for maks 30000,- og fjernet akterkabin og lagd meg kombibåt med salong inne skyvedør og akterdekk til og fiske fra? og satt inn to andre motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 13.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2018 Hehe; her var rådyra gode! Kanskje den ender opp som «gis bort mot henting»? Tror det er best å holde seg unna for meg da ja... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.