lectron Startet 20.April.2018 Del på Facebook Startet 20.April.2018 Nå senket gradestokken seg dramatisk her, og jeg var egentlig godt i gang med topcoat. Det er utendørs, dog under tak. Strøket jeg la på i dag herder sent. Så sent at det er mulig det må av. Å vente på varmere vær kan ta ukesvis. Hvordan er det å bruke IR varme? Vil det funke? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 20.April.2018 Del på Facebook Svart 20.April.2018 Det vil holde og bruke noe så du får blåst på noe varme for og starte herdeprossesen når den har startet og herde klarer den resten selv. Lykke til. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
lectron Svart 20.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2018 Det ser ut til å herde alt og det er også begrenset hvor mange fluer som har landa i grøten. Skal det bli ferdig i år prøver jeg meg med et par ovner. En skal ikke se vekk ifra et de kommer godt med uansett i løpet av en god norsk sommer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.April.2018 Del på Facebook Svart 20.April.2018 Dra over en presenning og sett på så mye vifteovner du kan før sikringen går Har fått prøvd meg litt på det der de siste par vintrene Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
lectron Svart 21.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2018 Da sier vi det slik at jeg annerkjenner ikke denne temperaturen Prøver oss med 3 x 1000W IR i første omgang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.