Jump to content

To komponent primer utenpå primer som jeg tror er 2-komp.?

Trond Erstad

Recommended Posts

Hei,

I forbindelse med at bunnstoffet flasset i høst under rengjøring, så bestemte jeg meg for å ta jobben med ny primer også i vår.

Jeg har startet jobben med å fjerne alt bunnstoffet.

Har også kjøpt inn ny 2 komponent primer.

Lurer derfor på om noen vet om det går fint å ligge ny primer utenpå eksisterende primer, etter pussing? 

Eller må jeg pusse bort all den eksisterende printeren også.?

tror eksisterende primer er 2 komponent også, da den henger ganske godt.

Båten er en Uttern D55

Og flekke med enkomp der det er bart først for god vedheft. Produktet du har kjøpt får du sikert byttet inn mot litt bunnstoff eller noe annet man ellers trenger. Faren for vanninntrengning og/eller plastpest på en slik båt det her er snakk om er betydelig overdrevet, mildt sagt, etter mitt syn!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Så det går fint å ligge 1 komponent primer utenpå 2 komponent? 

Sikkert dumme spørsmål, men jeg er nybegynner på dette så...

Er stort sett bare småflekker hvor primer mangler. Og så er det ikke primer der som bukkene har stått, ser ikke ut som det har vært primer der noen gang.

Har begynt å slipe over med 120 papir.

image.jpg

image.jpg

mange butikker som fortsatt bruker 1komp på båter de selger 

med 1komp så kan man bare sette på lokket og bruke restene på neste båt hvis man ikke bruker opp alt, istedefor å kaste resten sånn som man må med 2komp, i tilegg er 1komp billigere. hvis man selger 30-50båter i året som skal primes og stoffes så er det endel tusen å spare

Redigert av Grønngylt (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...