Raymond Lie Startet 28.April.2018 Del på Facebook Startet 28.April.2018 Har en 2006 mod Yamaha 100hk motor. Når jeg tilter den ned så stopper den ca halvveis.Da må jeg hjelpe den med et dytt så går den videre. Eller så kan jeg sette båten i gir fremover så hjelper motstanden i vannet den. Opp går den fint. Er det noen som har noen forslag på hva problemet kan være? Det er olje på tilten. Sitér dette innlegget Link to post
vindmann Svart 28.April.2018 Del på Facebook Svart 28.April.2018 Sikker på at det er toppet helt opp? Tanken er vanskelig å fylle helt opp, må ofte kjøre motoren litt opp/ned. Kan du ha fått luft i systemet? Prøv å løsne litt på påfyllingsskruen. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Lie Svart 28.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2018 Skal prøve å fylle den helt opp. Hvis det er luft ville det ikke skjedd når jeg løfter motoren opp å? Sitér dette innlegget Link to post
Korialis Svart 8.Juni Del på Facebook Svart 8.Juni Har samme problem med tilten, kan ett relé være gått? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 8.Juni Del på Facebook Svart 8.Juni Korialis skrev 54 minutter siden: Har samme problem med tilten, kan ett relé være gått? Ikke om tilten starter og bringer deg halvveis ned. Hadde den ikke startet på "ned" ville det trolig vært relefeil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.