Heaven can wait Startet 4.Mai.2018 Del på Facebook Startet 4.Mai.2018 (redigert) Hei. Har en 2003 mod Viksund 340 med drev. Denne har feile propellere montert. Er det noen som vet hvilken dimmensjon på propellere på denne båten . Motor : 2 x AD41P-A Drev : 2 x DP-E 1.95 Redigert 4.Mai.2018 av Heaven can wait (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 4.Mai.2018 Del på Facebook Svart 4.Mai.2018 Hvilke propellere har du på i dag? Intuitivt vil jeg tippe at A5 vil være i nærheten av riktig for båten din da toppfarten bør ligge i området 29 knop med din motorinstallasjon. Dette forutsetter selvfølgelig at motorene yter det de skal. Sitér dette innlegget Link to post
Heaven can wait Svart 6.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2018 På babord side har jeg C4, på styrbord side har jeg C6 :-) litt feilt oppsett vil æ tru hehe.. Har båten på land nå for å skifte. Hadde litt trua på at jeg kunne bytte bare to av dem.. slik at alle var enten c6, eller c4.. Men har rett å slett ikke peiling på hva jeg skal velge.. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Da ville jeg ha brukt C4. C6 har alt for høy stigning til bruk på din båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.