Martine29f Startet 4.Mai.2018 Del på Facebook Startet 4.Mai.2018 Heisan. Fikk tak i en oljetrykksindikator på Biltema på 10 bar med korrekt nippel. Koplet den på instrumentet og startet opp. Og den gav utslag til 5 bar på tomgang og 7 bar på 3000 tusen omdreininger. Så ble det jo en billig utbedring 90 kr. Det er vel ikke nødvendig med original Yanmar indikator? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 4.Mai.2018 Del på Facebook Svart 4.Mai.2018 (redigert) 5 bar på tomgang og 7 på 3000rpm, er ikke det litt høyt? Det gir vel 0,5 og 0,7 MPa. Manualen sier vel 0,34-0,44 MPa på 3400rpm. Sikker på at tallene er riktige? Redigert 4.Mai.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Mai.2018 Del på Facebook Svart 4.Mai.2018 Tror jeg ville skaffet meg en annen giver. Hvis den giveren er korrekt har du for høyt trykk. Min Yanmar 4LHA HTP ligger på ca 4,5 - 5 bar på masj, noe under på tomgang. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 9.Mai.2018 Del på Facebook Svart 9.Mai.2018 Hulda seiler rundt med giver fra VDO og instrument fra Faria. Leser omtrent halve trykket. Giver og instrument må stemme 'ohm-messig' for å lese korrekt resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.