Pettern1972 Startet 4.Mai.2018 Del på Facebook Startet 4.Mai.2018 Har det digitale settet med 2 kameraer. Begge kameraene står i motorrom. Koblet over egen bryter. Vurderer å kjøpe et ekstra til å ha i targaen da båten er forbaska lite oversiktlig ved bakking. Noen som har testet åssen skjermen reagerer på flere kameraer enn de to som følger med i pakken? Vil da koble kameraet på targa slik at det skrur seg på via strøm til ankerlanterne, mens de to eksisterende går på egen bryter. Kun en "kurs" i bruk av gangen Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bisse Svart 4.Mai.2018 Del på Facebook Svart 4.Mai.2018 Jeg har kjøpt denne: https://m.ebay.com/itm/VEISE-9-QUAD-SPLIT-LCD-BACKUP-REAR-VIEW-REVERSE-CAMERA-SYSTEM-CAB-OBSERVATION-/221274995586 Denne har triggere som du lett kan koble via en bryter, eller annet du vil skal trigge kameraet og legge det ut på skjermen. Den kan også dele skjermen i forskjellige konfigurasjoner. Kan feks. vise fire kameraer samtidig. Hvert kamera kan også speilvendes. Jeg har en trawler med lite utsikt bakover, så jeg har plassert et kamera i masta for å holde øye med trafikk bak båten. Har også satt et kamera over ankervinsjen slik at jeg kan stå i styrhuset og følge med når ankeret kommer opp. Har ikke montert de to siste enda. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Pettern1972 Svart 7.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Da er dette testet ut, og man kan ikke bruke flere kameraer. De parrer med mac-adresser, så to "kurser " virker ikke med mindre man resetter skjerm og parrer opp mellom bytte. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.