Tinnsoldat Startet 7.Mai.2018 Del på Facebook Startet 7.Mai.2018 Jeg leter etter noen nye bokstaver og tall til min båt. Mine er slitt og stygge. Tenker vel at det er best å skru dem fast, men åpen for forslag, Har fått pris på 300kr +mva pr bokstav for å få dem bra igjen, men jeg tenkte det var litt mye.....:) Hvem selger dette? finner ingenting på¨nett. Min har mål Høyde 8cm og brede 4.5 (ikke super viktig) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Jeg mener jeg kjøpte på Maritim når jeg skulle ha VHF kjennetegnet . Rustfri blanke. Har holdt fint siden 2011. ? Sitér dette innlegget Link to post
fjordgorilla Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Ser ikke så ille ut på bildet, hva med å prøve en Dremel eller lignende? :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Er det messing under chrom? Var vanskelig å fastslå av bildet men kanskje de er rustfrie og kan polerast? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
KongKing Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Maritim har til 59 kr/bokstav https://www.maritim.no/search?action=search&q=Bokstaver&pos=0 høyde 7,5cm Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Tinnsoldat skrev for 1 time siden: Jeg leter etter noen nye bokstaver og tall til min båt. Mine er slitt og stygge. Tenker vel at det er best å skru dem fast, men åpen for forslag, Har fått pris på 300kr +mva pr bokstav for å få dem bra igjen, men jeg tenkte det var litt mye.....:) Hvem selger dette? finner ingenting på¨nett. Min har mål Høyde 8cm og brede 4.5 (ikke super viktig) Disse bokstavene og tallene er støpt messing og forkrommet. Ble også levert med rød kant. Høyden på dine er 3", og bestilles direkte fra støperiet: K. Amundsen Eft Synes forøvrig at kr 375,- pr bokstav for å forkromme de på nytt høres mye ut. Ta kontakt med støperiet og kanskje de har en annen pris. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Fjordgubbe Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Dei frå Maritim ser ikkje ut, det får ikkje hjelpe dei er blanke. For ei utforming! Ser meir ut som dei er klypte ut av ei blekkplate. Dei støypte det er vist til over stiller i ein heilt annan liga, men langt dyrare sjølvsagt. Det skulle og berre mangle! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 KongKing skrev for 14 timer siden: Maritim har til 59 kr/bokstav https://www.maritim.no/search?action=search&q=Bokstaver&pos=0 høyde 7,5cm Det var de jeg kjøpte.. funker fint.. blank og fin ennå ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.