Maika Startet 8.Mai.2018 Del på Facebook Startet 8.Mai.2018 Jeg trenger en haifinne med øyer for feste på den ene siden, men ikke den andre. Jeg tenker derfor å kjøpe en lik som de andre jeg har ombord, og kappe vekk øyene på den ene siden og pusse så det blir jevn. Dette blir jo synlig og utsatt for vær og sjø. Er det noe jeg kan/burde behandle med etter pussing? Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Slipe og polere :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Kapp så det står igjen bittelitt å slipe på. Så sliper du med finere papir ned til 320, så kan du polere. Du trenger ikke mange forskjellige korninger, kanskje fire, f.eks. 60, 120, 240, 320. Hopper du over grov korning får du bukler som kommer fram når du polerer. Sliper du for mye med grov korning, slik at du kommer inn i godset på røret, får du riper som blir synlig når du polerer. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Maika Svart 8.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Ok, takker:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.