Dixie 2100 Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Kan hengere for vannscooter funke? F.eks https://tilhengergruppen.no/bathenger-tilhengere/20-vannscooterhengere Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Om båten ikke tåler å bli dratt opp på en standard båtghenger så kan det være greit å forsterke den litt mere. For meg så ser det ut som alle normale hengere kan takle denne båten. Uansett om den er smal så må den jo sikres med stropper. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
bellen Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Denne bør vel fungere? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 herregud Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Hva med en billig varehenger og sette på slike justerbare kjølrullstøtter som de selger f.eks. på Biltema? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jokern Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Takk for alle gode råd. Det går mot en modifisert R 750. mvh Sitér dette innlegget 14ft Jon boat bygget. Link to post
Lenasmartin20 Svart 27.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2018 (redigert) Ser ikke det store prolemet her! Båten veier 130 kg, om den så ikke skullle ligge nedpå ved kjølen, så gjør ikke det så mye. Den vil uansett ligge nedpå 4 steder, dvs 35 kg pr. punkt, som jeg er rimlig sikker på epoxybelagt kryssfiner tåler. Så sant du kan gå i båten uten å trå igjennom så går dette greit, det vil jo gi et høyere tyrkk pt kvadratcm enn båtens egenvekt mot 4 støttehjul på en henger........................... Redigert 27.Mai.2018 av Lenasmartin20 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jokern Svart 14.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2018 (redigert) On 5/27/2018 at 10:48 PM, Lenasmartin20 said: Ser ikke det store prolemet her! Båten veier 130 kg, om den så ikke skullle ligge nedpå ved kjølen, så gjør ikke det så mye. Den vil uansett ligge nedpå 4 steder, dvs 35 kg pr. punkt, som jeg er rimlig sikker på epoxybelagt kryssfiner tåler. Så sant du kan gå i båten uten å trå igjennom så går dette greit, det vil jo gi et høyere tyrkk pt kvadratcm enn båtens egenvekt mot 4 støttehjul på en henger........................... Den vil nok veie nærmere 300kg med dekk/luker/bokser/batterier o.a. uten mannskap. :) Redigert 14.Juni.2018 av jokern (see edit history) Sitér dette innlegget 14ft Jon boat bygget. Link to post
pacuare Svart 14.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2018 Bytte kjølruller til en med større diameter? Hvis det er plass kan det løse problemet. Min henger tåler større ruller, . Tåler uansett ikke 5 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.