Sup3rn0va Startet 21.Mai.2018 Del på Facebook Startet 21.Mai.2018 (redigert) Hei, Satt båten på sjøen for 3 dager siden etter 1 år på land, fungerte fint de første 2 dagene uten noen problemer, men i dag så kom problemene jeg hadde i fjor. for det første liker den å stoppe på tomgang/gir skift, å etter en stund på sjøen blir den treg, klarer ikke å åpnå maks turtall, deretter slår safe mode inn. Den stopper på lavt turtall å bare hopper der, må la den være av i minst 10min så kjører den bra igjen men safe mode slår raskt inn igjen. Tok ut termostat'en når jeg hadde den på land tidligere å så at den sto låst i åpen stilling pga salt, fikk renset den å testet å den fungerer nå, men fikset ikke problemet. Redigert 21.Mai.2018 av Sup3rn0va skriveleif (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.Mai.2018 Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 hopper , dvs den kutter tenning? Kan det være sensor på oljetanken ? (kjenner ikke denne motoren , men feks yamaha av samme årgang oppfører seg sånn om oljenivået er lavt) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sup3rn0va Svart 22.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 (redigert) Oljetanken er koblet ut på denne. Den holder seg på ca 2500 rpm å for å forhindre at jeg går over slår den seg av å på meget raskt, her er en video som viser hva som skjer Redigert 22.Mai.2018 av Sup3rn0va (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sup3rn0va Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Har prøvd å manuelt pumpe bensin hele turen å det skjer fortsatt så det er nok ikke feilen, noen som har vært borti lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.