Jump to content

Webastoen virker ikke

Grandezza27

Recommended Posts

Hei. Har en webasto som plutselig slo seg av her i helgen og nå vil den ikke på igjen. Selve viften i webastoen virker men når du slå den over på varme så skjer det ingenting. Selve bryteren som er et hjul du vrir rundt for og stille varmen lyser som den skal.  Hadde en fyr inne som sa at det måtte være sikringen i selve webastoen som var ødelagt og at eksos min på utsiden var for lavt nede mot sjøen og at dette sikkert var blitt fylt av vann og webastoen har blitt for varm. Noen andre som har hatt samme problem??

Kommentar fra moderator: Viktig å oppgi modell ved spørsmål om varmeapparater, gjerne også ca alder.

Modellen er 2014. Jeg har demontert den og sendt den inn til marine import som skal bytte overhets sensoren eller om det var en sikring , husker ikke hva de sa. De skulle prøve og få den ferdig til fredag og da håper jeg at den virker.  Fint vist du gir meg et svar om du får gang på din:)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...