Grandezza27 Startet 22.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2018 Hei. Har en webasto som plutselig slo seg av her i helgen og nå vil den ikke på igjen. Selve viften i webastoen virker men når du slå den over på varme så skjer det ingenting. Selve bryteren som er et hjul du vrir rundt for og stille varmen lyser som den skal. Hadde en fyr inne som sa at det måtte være sikringen i selve webastoen som var ødelagt og at eksos min på utsiden var for lavt nede mot sjøen og at dette sikkert var blitt fylt av vann og webastoen har blitt for varm. Noen andre som har hatt samme problem?? Kommentar fra moderator: Viktig å oppgi modell ved spørsmål om varmeapparater, gjerne også ca alder. Sitér dette innlegget Link to post
Lasseød Svart 22.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2018 Åssen årsmodell har du? Jeg har akuratt det samme problemet med min, var som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg demonterte min i går og venter på ny glødeplugg som jeg bestilte i dag. Så jeg skal gi deg en oppatering så fort jeg har mottatt denne og fått den montert ? Sitér dette innlegget Link to post
Grandezza27 Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Modellen er 2014. Jeg har demontert den og sendt den inn til marine import som skal bytte overhets sensoren eller om det var en sikring , husker ikke hva de sa. De skulle prøve og få den ferdig til fredag og da håper jeg at den virker. Fint vist du gir meg et svar om du får gang på din:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.