hanto1 Startet 4.Juni.2018 Del på Facebook Startet 4.Juni.2018 Vurderer en Harrytur nedover svenskekysten i uke 26/27 Er det greit med plass i gjestehavner etc, eller bør man dra tidligere? Ser ikke helt sjarmen med å ligge "10 i bredden" Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Det kommer nok meget an på vejret. Men jeg har i mange år været i Bohuslän i uge 27-28. Min erfaring (der mest er fra den sydlige del mellem GBG og Smögen) er at der stadig er stille i uge 27 og at det først tager fart i uge 28-29-30. Men hvis denne tropesommer fortsætter, så kan jeg ikke udelukke at folk kommer tidligere i bådene i år. Uanset dette, så har vi altid fået plads i havnene - med meget få undtagelser. Men det kræver lidt planlægning og man kommer til at ligge udenpå nogen eller få andre udenpå en fra tid til anden. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Blir vel mest i nordlige del, har med 2 hunder så det er begrenset hvor mye klatring og bæring man orker om det er stinn brakke. Er det andre alternativer enn Docspot for reservering av plass? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Ja, vær og ukedager betyr mye. I helgen lå vi på Källö Knippla utenfor Göteborg med nesten vindstille og opp mot 30gr. Vi kom dit torsdag. Da var det tomt i ytre havn, og kun en båt i indre havn. I løpet av helgen ble begge havnene helt fulle. Da vi gikk derfra idag, var ytre havn tømt, og kun en håndfull båter i indre havn. Nå ligger vi på Rörö. Her er det en del båter, men mye ledig. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Og nå, klokken 1800 er det ikke eneste ledg bøye finværet (26gr.) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
LI4560 Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Min erfaring er at uke 26 og 27 er stille på svenske vestkysten. Veldig annerledes enn i fellesferien. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Harryturer går bare til Strømstad og der er det alltid plass. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Takker for svar, har ikke vært i området på 20 år og er bortskjemt med god plass på sørvestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.