Bjørn Løvjomås Startet 10.Juni.2018 Del på Facebook Startet 10.Juni.2018 Hei Har enda en gang fått en forespørsel om å frakte en båt fra hjembyen Arendal til Skjebergkilen. Det er jo ikke lenge siden jeg var der sist. Så regner med å gå samme løypa om været blir brukbart. Båten er en Agder 840 fra 2000. Marsjfart er oppgitt til mellom. 12 og 13 knop. Det blir spennende for meg, siden jeg selv har hatt en Agder 840 i mange år. Riktignok en eldre utgave, men regner med båten kommer til å vekke noen minner. Jeg vil forsøke å gjennomføre denne turen i morgen. Værmeldingene har vært litt usikre med tanke på vind. Men det ser ut som det har roet seg litt. Både på Svenner og Færder har meldingene gått noe ned i løpet av helgen. M.Ais vil være påslått fra i ettermiddag når jeg henter båten fra tidligere eier. Og som vanlig er jo navnet da white lady. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Jeg henger meg på, som vanlig, og ønsker deg en finfin tur! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 @Zitt, jeg føler på at jeg trenger en liten sving på trommeskinnet for sikkerhet skyld. Så om du sender en liten trommehvirvel så klager ikke jeg på bråk altså. ?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Følger nok med deg Bjørn ...Blir nok en grei tur i grei snekkefart Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Gudrun Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 (redigert) Begynner etter hvert å lure her. Har vi endt opp med å sende båten på ferietur med Bjørn mens båteier sitter selv hjemme foran en pc og følger med? Redigert 10.Juni.2018 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Meget bra @Gudrun Det høres for meg ut som en god ide. ??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 (redigert) Hehe ja det kan jo være en ide intraktiv ferietur langs kysten Henger meg gjerne på den Redigert 10.Juni.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Trond123 Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 God tur, Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 God tur ?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 10.Juni.2018 Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Du fyller år du krysser denne gangen ? Om ikke vil vi ha piruett i Skjærhalden God tur ! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2018 Det kom på litt sykdom i nær familie. Så jeg må desverre utsette avreise litt. Håper jeg er i farta på onsdag. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Da er White lady på vei østover White Lady på Marinetrafikk her Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
moloko Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Da er vi i gang ja. Meldt litt ruskevær. Så da får vi spurte østover. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 (redigert) En god kjenning der også. Et år siden "Mon Bijou" sto på dekket der? Redigert 13.Juni.2018 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Hadde deg i tankene når jeg tok bildet @Tom Rør Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Key Freak Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Tom Rør skrev 1 time siden: En god kjenning der også. Et år siden "Mon Bijou" sto på dekket der? Tida flyr! Er det ikke faktisk to år siden, @Tom Rør? Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Ser ut til at Bjørn (White Lady) har lagt kursen for kryssing av fjorden nå ;-) God tur x fingrene for at vinden holder igjen til du er over Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Passert hagefjorden Vestre askerøya Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Key Freak skrev 56 minutter siden: Tida flyr! Er det ikke faktisk to år siden, @Tom Rør? Det er riktig det? Ikke like lett å huske alt? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Hadde deg i tankene når jeg tok bildet @Tom Rør He he. Fortsatt god tur. Ser vi deg på Sand i år Bjørn? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Sand får jeg desverre ikke med meg i år. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Bjørn Løvjomås skrev 1 minutt siden: Sand får jeg desverre ikke med meg i år. Ok. Du vil bli savnet?? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Hmm...noget over tre timer igen. Det kommer til at blive meget mørkt inden du ankommer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.