Guest Avmønstret# Startet 15.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2018 Etter å ha overhalt dieselpumpa og montert den oppdaget jeg at jeg alltid har manglet returfjær på gassen. Det vil jeg gjerne ha men har ikke funnet helt ut hva denne fjæra heter og hvor jeg får kjøpt det. Under demontering og montering av dieselpumpa måtte jeg også endre litt på posisjon på stoppstensolid, og trenger en litt kraftigere returfjær der. Så, hvor får man tak i sånt, og hva heter det egentlig? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2018 Tja. Jeg har pleid å bruke Biltema fjærer. De selges i sett med div typer og er brukbare til litt av hvert. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart 15.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2018 Hvilken dimensjon trenger du da? Jeg har noen fjærer liggende i en skuff, det kan jo tenkes en av dem passer Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Takk for tilbudet :-). Fikk googlet enda litt og ser at jeg kan plukke opp det jeg trenger hos Økonomideler, som ligger langs veien til båten. Var nede og mikkemekka litt å går og ser at jeg må bytte sesoliden. Den er nesten en sammenhengende rustklump og har feilet for ofte siste tiden. Men fikk være litt kreativ med strips og tau og har nå en flott manuell stoppsnor som stikker ut under motorkassa ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.