Jump to content

Lavt turbotrykk KAD 300?


Larss1

Recommended Posts

Har sendt mail til verkstedet hvor jeg anmoder et bytte av drev slik at korrekt propeller kan benyttes. Har gitt svarfrist til 04. Juli og orientert om at saken da går videre til forbrukerklageutvalget dersom vi ikke finner en løsning. Har orientert at jeg kun ser en løsning og det er bytte av drev. Så får vi høre da hva de kommer med. Jeg fant ikke din sak i arkivet, har nu et saksnummer jeg kan søke på? Eller er saken fra før 2008 så ligger ikke dokumentene tilgjengelig på www.forbrukertvistutvalget.no 

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...
  • 3 uker senere...
Torsen67 skrev On 31.8.2021 at 13.51:

Hei. Hvordan endte denne saken? Nye drev? Kompensasjon?

Hei 

Etter langt om lenge (flere måneder) erkjente de skyld, og noen måneder etter det ble drevene byttet. Det var vell bare nedre hus som ble byttet da det er der giret sitter (eller omvendt). 

 

Kort tid etter fikk jeg installert 2 stk yanmar 370 hk (8LV370Z) med Yanmar sitt drev med hydraulisk giring. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...