Joerg Becker Svart 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Det ser jo bra ut, helt normale verdier. Tenker nok at batteriene er ok. Teknisk sett betyr det at start for en påskudd fra forbruksbanken så lenge den har økt spenning. For startbatteriet er det ok, og for forbruksbanken er det ikke skadelig når den er villig og stabiliserer seg selv på rund 12.8V som er vanlig for bly-baserte, ikke legerte batterier. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
lurvetass Svart 27.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Takk for avklaring @Joerg Becker. Utrolig flott at du tar deg tid til å vurdere at oppsettet mitt fungerer. Jeg har vært litt urolig for spenningsfallet på forbruksbanken, men nå kan jeg slappe av. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Joerg Becker Svart 27.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2020 Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.