Syver031 Startet 3.Juli.2018 Del på Facebook Startet 3.Juli.2018 Har greid å knuse et av vinduene i vindskjermen til en Askeladden 445 Chaser. Og lurte derfor på om noen visste hvor jeg kunne få tak i et nytt vindu? Eller evt hvor jeg kan finne målene til vinduet, så jeg kan få tegnet en mal...?? For så å kunne få tillaget et nytt vindu... Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 (redigert) Rogaland Plastservice i Stavanger skaffa meg helt ny vindskjerm(Uttern D55) fra Polen når min knuste. Det tok jo hundre år + litt til, men den kom til slutt Redigert 3.Juli.2018 av Ravis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 dumt spørsmål muligens men har du hørt med Askeladden om de fortsatt har deler til eldre modeller? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Syver031 Svart 3.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 1 hour ago, ivar said: dumt spørsmål muligens men har du hørt med Askeladden om de fortsatt har deler til eldre modeller? Nei, men har ringt dit, men har ikke fått svar enda. Men takk for tipset?? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Nå er det ingen indikasjon på hvor i landet du holder til, men hvis det er et vanlig flatt glass bør vel nærmeste glassmester kunne lage/bestille ei laminert rute for deg hvis du lager en mal. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.