Worry II Startet 11.Juli.2018 Del på Facebook Startet 11.Juli.2018 Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Huuum, spør om jeg kjenner deg lengre nå Worry Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Popeye70 Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Seilte rundt med en 2 meters krokodille («Krokofant») i noen år, til den døde. Deretter var det en ny krokodille («Krokoline») i et par år, til den også døde. Dvs far pakket den vekk og sa den døde. Nå ønskes det en diger, rosa flamingo eller enda en krokodille («Krokolille»), men jeg nekter hardnakket. Vi har allerede en Maritim-jolle og et SUP på slep, og det får være nok badeleker. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Steini Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 (redigert) Haha, fantastisk :) sjefen min insisterte på ett lite basseng på bakken. Godt hu ikkje såg en slik først :) Redigert 11.Juli.2018 av Steini (see edit history) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
TICORA Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Hahaha, jeg har nekta og vi har kun jolle og SUP??? Sitér dette innlegget Link to post
moloko Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Få lagt et kraftig LED-panel under rumpa på enhjørningen også, så blir det et flott skue på nattestid. Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Ja SUP har me visst også...... Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Jeg har en 26 foter og forsøker å finne ut hvor vi skal få plass til en jolle og to havkajakker på ferietur... Hadde de enda vært oppblåsbare... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hulda Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Kommer du til Strömstad, for en sum, kan jeg fjerne fordekksproblemet ditt. Ansvarer ikke for følgeskader eller ekteskapelige problemer. Det beste er om du ikke kommer til Strömstad i det hele tatt, slik at barnebarna mine får ideer. Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Tror ikke han slipper inn i Sverige med den der. Dessuten er Pride markeringen ferdig for i år. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Siste versjon av Plastimo redningsflåte det der! ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Fant en maken i indre Oslofjord her om dagen. Berget den for å unngå at den ble plastøppel i havet. Burde ikke være lov å produsere og selge slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Sant nok, samme med plastbåter egentlig... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Nei, de har betydelig lengre levetid og havner bare unntaksvis som søppel i havet. Sitér dette innlegget Link to post
Barelese Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Lazyjack skrev 55 minutter siden: Nei, de har betydelig lengre levetid og havner bare unntaksvis som søppel i havet. Så ille med leketøy..... Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Lazyjack skrev for 2 timer siden: Fant en maken i indre Oslofjord her om dagen. Berget den for å unngå at den ble plastøppel i havet. Var nok en som ville inn i Sverige som slapp dyret fri... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
TideRace Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Bare husk å ta den av i god tid før 10. august, for da begynner andejakta. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Kjennes ut som vi er litt i samme båt Vi har med en rosa flamingo, SUP brett, rib bakpå, krokodille, vanlig badering, stor badering til å slepe, oppblåsbar stol, flytemadrass og kajakk. Foruten «badeleker» Har vi med fotball, håndball, frisbee, kubb, ute yatzy og fjernstyrt båt To fiskestenger, en stor krabbeteine, en liten krabbeteine og en drøss krabbestenger bøtter og snører Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
NilsPils Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 6 hours ago, Knappern said: Kjennes ut som vi er litt i samme båt Vi har med en rosa flamingo, SUP brett, rib bakpå, krokodille, vanlig badering, stor badering til å slepe, oppblåsbar stol, flytemadrass og kajakk. Foruten «badeleker» Har vi med fotball, håndball, frisbee, kubb, ute yatzy og fjernstyrt båt To fiskestenger, en stor krabbeteine, en liten krabbeteine og en drøss krabbestenger bøtter og snører For lite fiskestenger og teiner . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lundstad Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 Knappern skrev for 6 timer siden: Kjennes ut som vi er litt i samme båt Vi har med en rosa flamingo, SUP brett, rib bakpå, krokodille, vanlig badering, stor badering til å slepe, oppblåsbar stol, flytemadrass og kajakk. Foruten «badeleker» Har vi med fotball, håndball, frisbee, kubb, ute yatzy og fjernstyrt båt To fiskestenger, en stor krabbeteine, en liten krabbeteine og en drøss krabbestenger bøtter og snører Fantastisk! En flytende aktivitetspark rett og slett. Ser vi har et langt stykke igjen før vi er ferdig pakket til tur... Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 Godt å se dette! Skal man ha de med disse så må de få noe igjen de også! Alternativt kan vi selvsagt reise alene. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 Hvordan båt har du, Knappern? Fruen som lurer... Ut på tur nå Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 SUP og dobbeltkajakk på dekk, enkelkajakk, smultring, tube og oppblåsbar seil-rigg pumpes opp når vi ankrer opp. Fornøyde unger = fornøyd kone = vellykket ferie Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 Hadde jeg hatt båt med stort soldekk hadde jeg kun tillatt et par lekre leker i silicon.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Popeye70 Svart 12.Juli.2018 Del på Facebook Svart 12.Juli.2018 14 minutes ago, Worry II said: Hvordan båt har du, Knappern? Fruen som lurer... Ut på tur nå Dere har YMCA som offisiell båtsang, @Worry II? Spør for en venn. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.