Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 (redigert) Det grønne SUP-brettet der kan du få godt betalt for, Knappern, tomt overalt! Hva må jeg gi og hvor kan det hentes? Jeg har en enhjørning... Bytte? Redigert 12.Juli.2018 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Er mest imponert over solmadrassen Skal klare en dag på sjøen med denne da det faktisk er plass til tre sixpack i koppholderne Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Fantastisk Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 En madrass om dagen... Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Fruen liker cava i stettglass, har du noe til det? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 10 hours ago, Worry II said: Enhjørning av Dumdum :-) Jeg er en enhjørning Jeg kommer for å ta pulsen din Jeg er en enhjørning Jeg tenker bare på en ting Knallbra låt! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 1 minute ago, Worry II said: Fruen liker cava i stettglass, har du noe til det? Der økte prisen på SUP brettet betraktelig Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Knappern skrev 1 minutt siden: Der økte prisen på SUP brettet betraktelig Satser på lite vind og minimalt med hekkbølger Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 21 minutes ago, Knappern said: Er ikke størrelsen det kommer an på Sa brura Har faktisk plass til litt mer jeg.. Ja, der var det variert utvalg, ja. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 I all forfjamselse viser det seg at krokodill fikk reisenerver og har blitt igjen hjemme. Må ha gjemt seg da vi reiste.. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Lurte et øyeblikk på hvor enhjørningen, var, så så jeg opp,.. og der var den gitt.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Sjøbliss skrev 11 minutter siden: Jeg er en enhjørning Jeg kommer for å ta pulsen din Jeg er en enhjørning Jeg tenker bare på en ting Knallbra låt! Sterkt observert, Sjøbliss Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 (redigert) Knappern skrev 1 time siden: Er mest imponert over solmadrassen Skal klare en dag på sjøen med denne da det faktisk er plass til tre sixpack i koppholderne Tipper du er ganske solbrent etter å ha konsumert tre sixpac med elefantøl flytende på den der ? Det som imidlertid er mest Imponerende er at vi har en sommer her sørpå som muliggjør et slikt stunt! Det er ikke hvert år vi har badetemperatur og lufttemperatur til at disse badelekene kommer til sin rett. Sitter og titter ut over havet akkurat nå, jentungen kom nettopp opp fra kveldsbadet. Helt utrolig! Redigert 12.Juli.2018 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Key Freak Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 (redigert) Her har du rett størrelse på plastdings, @Worry II. Observert i Kragerø. Redigert 14.Juli.2018 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Joltus Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Den der må man ha D5LA på å føre! Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Så en slik fortøyd til en bøye på Hankø for en uke siden. Var nesten større enn ferga som går der Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Akkurat nå savner jeg en 'liker'-knapp... Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Jens_P Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 Key Freak skrev On 14.7.2018 at 18.34: Og sånn transporteres de landeveien! (Bilde fra Tønsbergs Blad) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
bare lek(k)er Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 Sist observert i Stavern ? Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 Jeg måtte også gi etter for maset... Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
glalaks Svart 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 Har heldigvis ikke plass til mere på dekk? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Worry II Svart 30.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 De har en du kan legge båten din på også, glalaks Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 Det er faktisk ikke så dumt ?? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
KongKing Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Kom inn en i Fredagshølet akkurat nå. Mye humring blant båtene på land ??? kk Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Godt forhandlingssrgument for å kjøpe større båt med FB. Mannen: jeg vil kjøpe større båt. Kona: nei. Mannen: jo, jeg vil ha større båt, og den skal ha FB. Kona: nei, kommer ikke på tale. Mannen: vi må ha større båt, med FB, så jeg kan styre den når barna våre skal ha med det nye store badedyret på fordekket. Vi du virkelig skuffe og såre dem så mye ved at de ikke kan ta med badedyret? For jeg ser jo ikke en dritt! De kommer til å hate deg, få varige mor-barn-relasjonsskader. De kommer til å begynne med narkotika, kjøre moped med påsitter, tagge, Gud vet hva ! kona: ok ok vi kjøper ny båt med FB, lover. Hva med en sånn båt Tom Rør har? mannen: jeg elsker deg! Barna vil elske deg. Du skal få ha blondegardiner og blomsterpotter! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.