Worry II Svart 1.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Uffåuff, hva er det jeg har satt i gang nå... Ikke riktig smarte de Riviera-folka Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Eureka skrev 30 minutter siden: Godt forhandlingssrgument for å kjøpe større båt med FB. Mannen: jeg vil kjøpe større båt. Kona: nei. Mannen: jo, jeg vil ha større båt, og den skal ha FB. Kona: nei, kommer ikke på tale. Mannen: vi må ha større båt, med FB, så jeg kan styre den når barna våre skal ha med det nye store badedyret på fordekket. Vi du virkelig skuffe og såre dem så mye ved at de ikke kan ta med badedyret? For jeg ser jo ikke en dritt! De kommer til å hate deg, få varige mor-barn-relasjonsskader. De kommer til å begynne med narkotika, kjøre moped med påsitter, tagge, Gud vet hva ! kona: ok ok vi kjøper ny båt med FB, lover. Hva med en sånn båt Tom Rør har? mannen: jeg elsker deg! Barna vil elske deg. Du skal få ha blondegardiner og blomsterpotter! LOL Priceless :P Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Worry II Svart 1.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Fantastisk bra, Eureka. Men P42 med blondegardiner ? (kanskje bedre å sette unga i baugen, da ) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Egentlig sa gubben at kona skulle få en liten, svart hund også.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Sette unga i bauen, fortøye i ei privat uthavnbøye, ro iland med bensindreven boremaskin for å sette i en fortøyningsbolt, mener du vel? ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 (redigert) +starte aggregatet grytidlig på morgenen, og ankre opp med en paraplydregg. Redigert 1.August.2018 av enslagsgjest (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Eureka Svart 1.August.2018 Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Og avskrudd VHF Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Alt dette er tilgivelig så lenge du tar ned flagget kl 21.00.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
peppen Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 (redigert) Har fått ny bryggenabo Redigert 8.August.2018 av peppen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Mulig han ble lurt når han kjøpe en Swan usett... ? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Eureka Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Hohoho ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.